Nakoľko naše zásobovacie sklady sa nachádzajú v iných okolitých štátoch a na našej stránke sa nachádza viac produktov
teda nie je možné mať celý ponúkaný sortiment skladom.
Tovar označený dodanie skladom, odosielame do 24 hodín.
Tovar označený na objednávku, alebo (skladom – dodacia lehota 14-20 pracovných dní) odosielame do 20 pracovných dní od prijatia objednávky z centrálneho skladu.
Cena dopravy sa vám automaticky zobrazí pri poslednom kroku objednávky pred ukončením
objednávacieho procesu, teda ešte pred potvrdením/odoslaním objednávky.
Cena za dopravu je fixná ,kde je započítaná aj cena balného.
Pri objednávkach tovaru s adresou doručenia mimo Slovenskú republiku je cena za dopravu vypočítaná
individuálne, o čom klienta informujeme e-mailom, alebo telefonicky.
Nadrozmerný tovar je nevyhnutné prepravovať na palete tzv. prepravný obal, aby sa počas prepravy
nedošlo k jeho poškodeniu. Tento typ tovaru z tohto dôvodu je nevyhnutné prepravovať paletovou
kuriérskou službou napr. DPD,DHL nakoľko bežná balíková prepravná spoločnosť prepravujúca bežné
zásielky, takýto zásielku buď odmietne prevziať do prepravy resp. ak vezme do prepravy nadrozmernú
zásielku, nenesie zodpovednosť za prípadné vzniknuté škody, keďže na takéto škody sa nevzťahuje
poistenie zásielky.
Po dodaní zásielky od kuriéra je nutné skontrolovať stav a obsah zásielky do 24 hod.. V prípade
zjavného poškodenia obalu alebo samotného tovaru, je nutné o tom informovať kuriéra ihneď pri
preberaní zásielky, ktorý Vám tovar doručil a spísať s kuriérom reklamačný záznam o preberaní zásielky
s výhradou. Kuriér je povinný s Vami takýto záznam spísať a dať Vám o tom potvrdenie, že ste prevzali
zásielku s výhradou.
Našim zákazníkom tiež odporúčame ak je zásielka zjavne poškodená už pri preberaní, ešte v
prítomnosti kuriéra poškodenú zásielku odfotografovať (stačí mobilným telefónom), prípadne takúto
zásielku od kuriéra neprevziať s odôvodnením jej poškodenia.