Obchodné podmienky:
Prevádzkovateľ internetového obchodu:
Právnická osoba alebo firma : fittinger s.r.o
Adresa: Zeleninárska 2, Michalovce
IČO: 46236261
DIČ: 2023292403
IČ DPH: SK2023292403
t.č. : +421940526147
email: dollmainbeauty@gmail.com
Objednávka a uzatvorenie kúpnej zmluvy
Kupujúci si vyberie daný produkt podľa aktuálnej ponuky uverejnenej v položke „e-shop“ na internetovej stránke dollmain.sk. Kupujúci vybraný produkt potvrdí kliknutím na ikonu „do košíka“ nachádzajúcu sa u ceny produktu .Následne kupujúci klikne tlačidlo nákupného košíka, skontroluje daný obsah a vyplní informácie potrebné na ukončenie a k splneniu objednávky (adresa, email, spôsob platby a pod.),ak objednávku kupujúci odošle/potvrdí kliknutím na tlačídlo „objednávka s povinnosťou platby“
Objednávky uskutočnené prostredníctvom internetového obchodu www.dollmain.sk sú záväzné. Odoslaním objednávky kupujúci potvrdzuje, že sa zoznámil a súhlasí s obchodnými podmienkami. Návrhom na uzatvorenie zmluvy je umiestnenie ponúkaného tovaru na internetovej stránke, zmluva vzniká odoslaním objednávky kupujúcim a prijatím objednávky predávajúcim.
Informácie o jednotlivých krokoch vedúcich k uzatvoreniu zmluvy vyplývajú z týchto obchodných podmienok a kupujúci má vždy možnosť pred samotným odoslaním objednávky túto skontrolovať, prípadne ju opraviť. Zmluva je uzatváraná v slovenskom jazyku, ak tomu nebránia okolnosti na strane predávajúceho ani kupujúceho, je možné uzatvoriť zmluvu v inom, pre obe strany zrozumiteľnom, jazyku.
Cena:
Predávajúci je viazaný cenou uvedenou na stránke e-shopu v momente vykonania nákupu.
Prístroje na „objednávku“, ktoré nie sú skladom sa vypláca platba vopred online, alebo prevodom, po zaslaní faktúry na email kupujúceho. Dodávateľ vystavuje po objednávke odberateľovi ostrú faktúru na plnú sumu.
Platobné podmienky:
V hotovosti (na dobierku) – Pri platbe na dobierku zaplatíte za tovar dopravcovi pri prevzatí tovaru.
Platobnou kartou (on-line) –pri odbere prístrojov, ktoré nie sú skladom sa po vystavení faktúry vypláca platba prevodom na bankový účet, ktorý je uvedený vo faktúre.
Dodacie podmienky:
-dodanie tovaru je 14-20 pracovných dní, od uhradenia plnej sumy za predmet objednávky (v prípade sviatkov, dovoleniek, alebo nečakaných udalostí max. 30 dní)
-v prípade, že tovar nestihnú doručiť kvôli problémom prepravy, štátnych sviatkov a pod. kontaktujeme zákazníka o zmene termínu doručenia k nám na skladové miesto
Dodanie tovaru po príchode na SVK uskutočňujeme počas pracovných dní prostredníctvom Slovenskej pošty a.s. alebo cez kuriérsku spoločnosť .
Predávajúci je povinný do 7 dní od prijatia produktu na Slovensko zaslať kupujúcemu tovar, ak sa nedohodli inak alebo, ak pri tovare nebola uvedená dlhšia dodacia lehota.
Výberom spôsobu dopravy dáva kupujúci predávajúcemu právo predať dopravcovi nutné minimum osobných údajov pre bezproblémové doručenie tovaru (meno, adresa, e-mail, telefónne číslo).
Vrátenie tovaru:
-Ak sa tovar rozhodne kupujúci vrátiť, kontaktujte predávajúceho telefonicky, emailom.
-Kupujúci je oprávnený odstúpiť od kúpnej zmluvy bez udania dôvodu v súlade s ust. § 7 a nasl. Zákona č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku (ďalej len „Zákon o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku“) v lehote 30 dní od prevzatia tovaru, resp. odo dňa uzavretia zmluvy o poskytnutí služby alebo zmluvy o poskytovaní elektronického obsahu nedodávaného na hmotnom nosiči, ak predávajúci včas a riadne splnil informačné povinnosti podľa ust. § 3Zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku.
-Kupujúci zodpovedá len za zníženie hodnoty tovaru, ktoré vzniklo v dôsledku takého zaobchádzania s tovarom, ktoré je nad rámec zaobchádzania potrebného na zistenie vlastností a funkčnosti tovaru. Spotrebiteľ nezodpovedá za zníženie hodnoty tovaru, ak si predávajúci nesplnil informačnú povinnosť o práve spotrebiteľa odstúpiť od zmluvy podľa § 3 ods. 1 písm. h) Zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku.
-V prípade, že kupujúci odstúpi od zmluvy a doručí predávajúcemu tovar, ktorý je používaný, poškodený alebo neúplný, zaväzuje sa kupujúci uhradiť predávajúcemu:
- hodnotu, o ktorú sa znížila hodnota tovaru v zmysle ust. § 457 Občianskeho zákonníka v skutočnej výške
- náklady, ktoré vznikli predávajúcemu v súvislosti s opravou tovaru a jeho uvedením do pôvodného stavu kalkulované podľa cenníka pre pozáručný servis tovaru.
Kupujúci je povinný v zmysle tohto bodu reklamačných a obchodných podmienok predávajúcemu uhradiť predávajúcemu náhrady najviac vo výške rozdielu medzi kúpnou cenou tovaru a hodnotou tovaru v čase odstúpenia od kúpnej zmluvy.
Tovar kupujúci pošle na nižšie uvedenú adresu cez akúkoľvek prepravnú spoločnosť. Tovar musí byť zabalený tak, aby sa pri preprave nepoškodil. Tovar, ktorý vraciate musí byť nepoškodený, odporúča sa odoslať ho v originálnom nepoškodenom balení a nepoužitý .Výrobky predané „na objednávku“ nie je možné vrátiť nakoľko sa jedná o špeciálne prístroje.
O prevzatí vrátenej zásielky a o prevode sumy za vrátený tovar Vás budeme informovať.
Pri vrátení kompletnej objednávky sa predávajúci zaväzuje kupujúcemu vrátiť plnú sumu za vrátený tovar bez poštovného.
Adresa pre vrátenie tovaru:
Staničná 1
Michalovce 07101
Kupujúci je povinný v zmysle tohto bodu reklamačných a obchodných podmienok predávajúcemu uhradiť predávajúcemu náhrady najviac vo výške rozdielu medzi kúpnou cenou tovaru a hodnotou tovaru v čase odstúpenia od kúpnej zmluvy.
V súlade s ust. § 7 ods. 6 Zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku kupujúci nemôže odstúpiť od zmluvy, ktorej predmetom sú:
- predaj tovaru zhotoveného podľa osobitných požiadaviek spotrebiteľa, tovaru vyrobeného na mieru alebo tovaru určeného osobitne pre jedného spotrebiteľa,
- predaj tovaru uzavretého v ochrannom obale, ktorý nie je vhodné vrátiť z dôvodu ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov a ktorého ochranný obal bol po dodaní porušený,
- predaj zvukových záznamov, obrazových záznamov, zvukovoobrazových záznamov, kníh alebo počítačového softvéru predávaných v ochrannom obale, ak spotrebiteľ tento obal rozbalil,
- poskytovanie elektronického obsahu inak ako na hmotnom nosiči, ak sa jeho poskytovanie začalo s výslovným súhlasom spotrebiteľa a spotrebiteľ vyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením tohto súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy.
- predaj tovaru, ktorý bol v čase po uzavretí zmluvy a prevzatí tovaru od predávajúceho kupujúcemu zmontovaný, zložený alebo použitý takým spôsobom, že jeho opätovné uvedenie do pôvodného stavu predávajúcim nie je možné bez vynaloženia zvýšeného úsilia a zvýšených nákladov, napr. zložený alebo zmontovaný nábytok a pod.
– Ustanovenia čl. 10 týchto obchodných a reklamačných podmienok výslovne neplatia pre subjekty nespĺňajúce definíciu spotrebiteľa uvedenú v ust. § 2 písm. a) Zákona.
V prípade ak si v E-shope zakúpi zákazník tovar napr. SZČO a pri objednávke uvedie IČO, resp. obchodné meno, nevzniká mu automaticky nárok na vrátenie tovaru bez udania dôvodu, pretože nie je v postavení spotrebiteľa. Toto právo mu samozrejme nad rámec ustanovení zákona ale môže a nemusí priznať.
Neprevzatie tovaru
V prípade, že si zákazník tovar nepreberie (na pošte do 10 kalendárnych dní, alebo od kuriéra po dvoch pokusoch o doručenie), pri jeho ďalšom prípadnom budúcom nákupe, máme právo upraviť podmienky platby a to ak: si zvolí opäť dobierku, automaticky mu bude vystavená faktúra na platbu vopred na účet.
Do faktúry mu budú zarátané aj poplatky vzniknuté z predošlej neprebratej objednávky (poplatok, ktorý musíme uhradiť pri vrátení zásielky). Po pripísaný sumy na náš účet bude objednávka okamžite expedovaná.
Zrušenie ,prevzatie, nezaplatenie objednávky:
Kupujúci má právo zrušiť objednávku bez udania dôvodu, kedykoľvek pred expedíciou tovaru a to prostredníctvom e-mailu alebo telefonicky na +421940526147. Kupujúci má právo odmietnuť možnosť dodania náhradného tovaru a odstúpiť od objednávky. V prípade úhrady kúpnej ceny alebo jej časti budú pri zrušení objednávky finančné prostriedky vrátené kupujúcemu v lehote do 14 pracovných dní. V prípade, že zákazník si tovar prevezme aj keď ho má na dobierku je povinný zaplatiť finančnú čiastku za tovar na účet spoločnosti, kde si tovar objednal.
Všeobecné reklamačné podmienky
Tovar má spravidla záručnú dobu 24 mesiacov pokiaľ nie je inak upravená. Tovar, ktorý bol reklamovaný 3x za tú istú vadu, je predávajúci povinný dať kupujúcemu nový výrobok prípadne plnú finančnú náhradu.
- V prípade, že dôjde k znefunkčneniu prístroja alebo jeho častí užívateľom ,bez zakúpenia školenia reklamácie nebudú uznané.
- Ochranná záručná známka:
Nálepky umiestnené na prístroji je zakázané odstraňovať, kvôli akýmkoľvek iným ako odborným zásahom do prístroja spoločnosti fittinger s.r.o alebo jej splnomocneným spoločnostiam - Ak od zakúpenia produktu po dobu 2 rokov záruky nebolo zakúpené navýšenie záruky, užívateľ si uhrádza servis sám.
- Spätná preprava kuriérom užívateľovi daného reklamovaného produktu, je preprava hradená plnou sumou
- V prípade ak vzniknú predom neočakávané problémy napr. nedostupnosť náhradného dielu si vyhradzujeme právo predlžiť reklamačnú dobu do 90 pracovných dní
Pri predkladaní tovaru na záručnú opravu do autorizovaného servisu musia byť splnené nasledovné podmienky zo strany reklamujúceho:
*certifikát produktu
*je predložený doklad o zaplatení
*tovar spĺňa všetky ostatné podmienky pre záručnú reklamáciu uvedené v záručnom liste, ktorý si môže kupujúci vyžiadať ale
áruka plynie automaticky podľa zákona §620 Občianskeho zákonníka, 24 mesiacov od prevzatia daného produktu (fyzicky nepoškodený, nepoškodený živelnou udalosťou, neporušené plomby alebo nálepky atď.)
ŠKOLENIE:
-Pri zakúpení osobného školenia alebo online školenia k danému prístroju dostáva objednávateľ 1 certifikát k prístroju a to preto, že kupujúci je zaškolený na prácu s prístrojom nezávislé koľko ľudí je zúčastnených na školení stále je odoslaný 1 certifikát.
Osobné školenie:
Po osobnom školení je potrebné podpísať s objednávateľom formulár o ukončení školenia, čím potvrdzuje objednávateľ, že prístroj je dodaný alebo bol dodaný bez poškodenia a je spôsobilý na prácu.
-v prípade že formulár objednávateľ nepodpíše a nechce podpísať, a školiteľ urobí správne školiace úkony podľa pravidiel firmy, je objednávateľ zodpovedný a dáva osobný súhlas že školenie prebehlo správne.
-ak zákazník chce školenie zopakovať je potrebné uhradiť opätovné školenie a to online objednávkou na E-shope dollmain.sk, alebo po dohode s firmou (E-shopom).
Online školenie:
-certifikát je zaslaný s prístrojom a so školením, ktoré je zaslané na email kupujúceho
Reklamný formulár nájdete na stránke dollman.sk. Tovar po doručení kuriérskou službou alebo poštou je kupujúci povinný okamžite otvoriť a skontrolovať stav výrobkov. V prípadne poškodenia je treba balík okamžite reklamovať buď na pošte alebo u kuriérskej spoločnosti. V prípade kuriérskej spoločnosti je doporučené otvoriť zásielku ešte pred kuriérom. V prípade poškodenia, skontrolujte úplnosť balíka a urobte z neho foto záznam. V takýchto prípadoch sa spojte s predávajúcim a spoločne dokončíme reklamáciu.
Súhlas so spracovaním a uchovávaním osobných údajov
-Vyhradzujeme si právo firmy, neposkytovať a nedeliť sa o informáciách predaja s našimi klientmi o bývalých spoluprácach, kvôli uzavretiu súhlasu ,kde sa uzatvára medzi klientom a firmou akceptovaním obchodných podmienok pri odoslaní objednávky , a to pre nepoškodenie nášho klienta a jeho narúšaní osobných údajov.
Objednávateľ vyhlasuje, že súhlasí v zmysle ust. § 7 ods. 1 zákona č. 428/2002 Z.z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov, aby predávajúci spracoval a uschovával jeho osobné údaje, najmä tie, ktoré sú uvedené vyššie alebo ktoré sú potrebné pri činnosti predávajúceho, a spracovával ich vo všetkých svojich informačných systémoch. Objednávateľ udeľuje predávajúcemu tento súhlas na dobu neurčitú. Súhlas so spracovaním osobných údajov môže objednávateľ odvolať kedykoľvek písomnou formou (e-mail, listová zásielka…).
Objednávateľ zaslaním objednávky potvrdzuje, že si tieto všeobecné nákupné podmienky prečítal a v celom rozsahu s nimi súhlasí.
Predávajúci si vyhradzuje právo na zmenu týchto všeobecných nákupných podmienok. Povinnosť písomného oznámenia zmeny všeobecných nákupných podmienok je splnená umiestnením na internetovej stránke www.dollmain.sk
Tieto obchodné podmienky sú platné od 10.08.2023. Vyhradzujeme si právo zmeniť obchodné podmienky bez predchádzajúceho upozornenia.
Doplnok podľa nového nariadenia GDPR(k 25. mája 2018):
Neposielať newsletter zákazníkom, ak na to zákazník nedal súhlas. Zákazníci, ktorí dali súhlas pre zasielanie newslettera sú v našej databáze. Na požiadanie zmažeme klienta z našej databázy. Starostlivo uchovávať prístupové údaje do systému a zabezpečiť ich pred neoprávneným použitím
Súbory cookie
S cieľom zabezpečiť riadne fungovanie tejto webovej lokality ukladáme niekedy vo Vašom internetovom prehliadači malé dátové súbory, tzv. cookie. Používaním tejto webovej lokality vyjadrujete súhlas s použitím cookies v súlade s nastavením vášho internetového prehliadača.
Čo sú súbory cookie?
Súbor cookie je malý dátový súbor, ktorý webová lokalita ukladá v internetovom prehliadači pri jej prehliadaní. Vďaka tomuto súboru si webová lokalita na určitý čas uchováva informácie o vašich krokoch a preferenciách, takže ich pri ďalšej návšteve lokality alebo prehliadaní jej jednotlivých stránok nemusíte opätovne uvádzať.
Ako používame súbory cookie?
Tieto webstránky používajú súbory cookies pre lepšie prispôsobenie reklám záujmom návštevníkov a pre nevyhnutnú funkcionalitu webstránok.
Ako kontrolovať súbory cookie?
Súbory cookie môžete kontrolovať alebo zmazať podľa uváženia. Môžete vymazať všetky uložené súbory cookie a väčšinu prehliadačov môžete nastaviť tak, aby ste im znemožnili ich ukladanie. V takomto prípade však pravdepodobne budete musieť pri každej návšteve webovej lokality manuálne upravovať niektoré nastavenia a niektoré služby a funkcie nebudú fungovať.
Ako odmietnuť používanie súborov cookie?
Používanie súborov cookie je možné nastaviť pomocou Vášho internetového prehliadača. Väčšina prehliadačov súbory cookie automaticky prijíma už vo úvodnom nastavení.
Záverečné ustanovenia
Predávajúci si vyhradzuje právo meniť a dopĺňať tieto všeobecné obchodné podmienky a reklamačné podmienky aj bez predchádzajúceho upozornenia kupujúceho. V prípade zmeny všeobecných obchodných podmienok alebo reklamačných podmienok, sa riadi celý proces nákupu prostredníctvom tých všeobecných obchodných podmienok, ktoré boli platné v momente odoslania objednávky kupujúcim a tieto sú prístupné na internetovej stránke predávajúceho.
- Neoddeliteľnou súčasťou týchto všeobecných obchodných podmienok sú aj reklamačné podmienky.
- Odoslaním objednávky kupujúci si prečítal všeobecné obchodné podmienky ako aj reklamačné podmienky a súhlasí s ich znením.
- Tieto podmienky boli vypracované v rámci projektu certifikácie e-shopu nakupujbezpecne.sk
- Tieto všeobecné obchodné podmienky a reklamačné podmienky sú k dispozícií v sídle spoločnosti k nahliadnutiu kupujúcim ako i sú zverejnené na internetovej stránke e-shopu.
- Inak neupravené vzťahy v týchto všeobecných obchodných podmienkach ako v ich neoddeliteľných súčastiach (prílohách) sa riadia podľa príslušných ustanovení predovšetkým Zákona č. 40/1964 Zb, Zákona č. 250/2007 Z.z., Zákona č. 102/2014 Z.z., Zákona č. 122/2013 Z.z., Zákona č. 22/2004 Z.z. ako aj Zákona č. 513/1991 Z.z.
- Tieto všeobecné obchodné podmienky vrátane ich neoddeliteľných súčastí nadobúdajú platnosť a účinnosť 10.08.2023
Reklamačné podmienky
Reklamačné podmienky internetového obchodu (e-shopu)
neoddeliteľná súčasť všeobecných obchodných podmienok
Reklamovať je možné len tovar, ktorý bol zakúpený u predávajúceho a ktorý je vlastníctvom spotrebiteľa.
Ak kupujúci je spotrebiteľ (fyzická osoba, ktorá nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania) na všetok ponúkaný tovar sa poskytuje záruka v trvaní 24 mesiacov, ak nie je pri tovare uvedené inak a postupuje sa v zmysle Zákona o ochrane spotrebiteľa a Občianskeho zákonníka a týchto reklamačných podmienok. Ak si kupujúci objednal použitú vec a bol o tom kupujúci informovaný, záručná doba je 12 mesiacov. Ak kupujúci nie je spotrebiteľom, postupuje sa v zmysle ustanovení Obchodného zákonníka a záručná doba je 1 rok a na tieto reklamácie sa nevzťahujú tieto reklamačné podmienky.
Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia tovaru od prepravnej spoločnosti alebo priamo od predávajúceho ak si tovar preberá kupujúci osobne, v deň jeho prevzatia.
Kupujúci je povinný reklamáciu uplatniť bezodkladne u predávajúceho, a to hneď po zistení vady.
Servis je vykonávaný v spoločnosti DOLLMAIN.
Zodpovednosť za vady sa nevzťahuje na vady spôsobené nasledovným užívaním:
-k vade došlo mechanickým poškodením výrobku spôsobeným kupujúcim,
-nesprávnym zaobchádzaním s výrobkom, spôsobom iným ako bol uvedený v návode na používanie,
-používaním tovaru v podmienkach, ktoré neodpovedajú svojou vlhkosťou, chemickými a mechanickými vplyvmi prirodzeného prostrediu tovaru podľa návodu
-zanedbaním starostlivosti a údržby o tovar,
-poškodením tovaru nadmerným zaťažovaním,
-používaním tovaru v rozpore s podmienkami uvedenými v dokumentácii, všeobecnými zásadami, technickými normami alebo bezpečnostnými predpismi alebo iným porušením záručných podmienok.
Zo zodpovednosti za vady sú taktiež vady, ktoré vznikli pri živelnej pohrome.
Reklamovaný tovar je potrebné zaslať na našu adresu uvedenú nižšie avšak nie na dobierku alebo osobne doniesť na kontaktnú adresu. Tovar je potrebné vhodne zabaliť, aby počas prepravy nedošlo k poškodeniu tovaru a odporúčame tovar zaslať doporučene, prípadne ako poistenú zásielku. K tovaru je potrebné pripojiť kópiu dokladu o kúpe (faktúru) a popis vady alebo odporúčame priložiť vyplnený Reklamačný formulár spolu s dokladom o kúpe. (http://www.nakupujbezpecne.sk/docs/form/reklamacia.pdf). Reklamáciu je potrebné zaslať výhradne písomne (poštou) alebo osobne (nie formou e-mailu). Odporúčame využiť reklamačný formulár na tomto linku: https://www.hyaluron.sk/online-formular
Predávajúci potvrdí prijatie reklamácie a vydá kupujúcemu potvrdenie o uplatnení reklamácie tovaru vo vhodnej forme. Za deň uplatnenia reklamácie sa považuje deň jej doručenia predávajúcemu. Ak nie je možné potvrdenie doručiť ihneď, musí sa doručiť bez zbytočného odkladu, najneskôr však spolu s dokladom o vybavení reklamácie. Potvrdenie o vybavení reklamácie bude zaslané písomne.
Predávajúci je povinný určiť spôsob vybavenia reklamácie ihneď, v zložitých prípadoch do 3 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. V odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie tovaru najneskôr do 30 dni odo dňa uplatnenia reklamácie. Po určení spôsobu vybavenia reklamácie vybaví reklamáciu predávajúci ihneď, v odôvodnených prípadoch možno reklamáciu vybaviť aj neskôr. Vybavenie reklamácie však nesmie byť dlhšie ako 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po uplynutí 30 dňovej lehoty na vybavenie reklamácie ma kupujúci právo odstúpiť od kúpnej zmluvy a bude mu vrátená plná suma za tovar alebo má právo na výmenu tovaru za nový.
- V prípade ak vzniknú predom neočakávané problémy napr. nedostupnosť náhradného dielu si vyhradzujeme právo predlžiť reklamačnú dobu do 90 pracovných dní
Práva kupujúceho pri uplatňovaní reklamácie:
Reklamácia sa považuje za vybavenú ak sa skončí reklamačné konania odovzdaním reklamovaného tovaru (jeho výmenou, opravou) vrátením kúpnej ceny tovaru, poskytnutím primeranej zľavy alebo odôvodneným zamietnutím. O výsledku reklamačného konania je spotrebiteľ informovaný v zákonnej lehote.
Nepoškodenie tovaru, resp. neporušenosť obalu (podľa pokynov pri preberaní tovaru) je potrebné skontrolovať pri preberaní tovaru, nakoľko sa tovar pri preprave môže poškodiť. Odporúčame kupujúcim rozbaliť tovar a prezrieť si ho v prítomnosti dopravcu. Vaším podpisom kuriérovi prehlasujete, že obal je nepoškodený.
Tieto reklamačné podmienky sú neoddeliteľnou súčasťou všeobecných obchodných podmienok, a predávajúci si vyhradzuje právo ich kedykoľvek meniť aj bez predchádzajúceho upozornenia predávajúceho.